A CSOMAGOLÓ DOBOZ TE MAGAD VAGY!
Csengetnek. Izgatottan szaladsz, hogy kinyisd a bejárati ajtót. Megérkezett a csomagod! Kételkedve veszed át az ütött-kopott csomagoló dobozt, reménykedve abban, hogy a beltartalom sértetlen maradt… nos, nem így történt… kiveszed a romhalmaz dobozból az internetről rendelt, egyedi játékbabát, amit ajándékba szántál és amelynek a feje már nincs a helyén. Te mit szólnál, ha ugyanígy járnál?
Rendelnél újra attól a cégtől, akitől darabokban érkezett meg a termék?
A megfelelő csomagolás szavatolja a termék biztonságos szállítását, minősége nagyban tükrözi vállalkozásod és márkád hitelességét, megbízhatóságát. Ez az a néhány másodperces első benyomás, mely során a vásárló (gyakran megmásíthatatlan) véleményt alkot a termékről, és persze RÓLAD is.
A hatékony csomagolástervezés csökkentheti a visszaküldési arányt, kiemelkedő szerepet játszik a márkaidentitás kialakításában, illetve fenntartásában.
A hagyományos kiskereskedelemnél a csomagolás már a vásárlási döntést megelőzően betöltötte figyelemfelkeltő funkcióját. Az e-kereskedelemben mindez fordítva történik. A fogyasztó általában csak a termék megrendelését követően szembesül a csomagolás kinézetével, minőségével.
Felejtsd el a raktárban évek óta porosodó, agyonhasznált, gyenge szakítószilárdságú csomagoló dobozok használatát! Egy egyszerű, (új!) csomagoló doboz is lehet esztétikus, mely megvédi termékedet a szállítás során.

Csomagolástechnika mesterfokon: egyszerű fehér papírdoboz webshopok számára
A képen szereplő dobozt Magyarország első jótékony webáruháza számára gyártottuk.
A csomagoló dobozon feltüntetett, az áru jellegének megfelelő jelzések iránymutatást adnak a futárcégnek a kezelést és mozgatást illetően. Ez azonban még önmagában nem elég a biztonságos kézbesítéshez. A megfelelő párnázó és térkitöltő elemekről is gondoskodni kell!

Különböző jelölések a csomagoláson (balról-jobbra): nedvességtől óvandó, törékeny áru, és csomag helyzete fölfelé piktogramok
A buborékfólián, habszivacson és hungarocellen túl akár „design bélelőanyagokat” is használhatunk, mint például a fagyapot vagy a kreppelt színes térkitöltő papír. Nagyon exkluzív hatást lehet velük elérni, ugyanakkor alkalmazásuk általában többletköltséggel jár.
Nyomtatott dobozok a Strapa kínálatában – fontos infók:
„Szeretném, ha egy fénykép kerülne rá a csomagolásra.”
„Egy full fekete színű dobozra lenne szükségem.”
Cégünk elsősorban szállítói csomagolással foglalkozik, ezeket a kéréseket sajnos nem tudjuk teljesíteni. Például nem készítünk kasírozott („telibe nyomtatott”, ofszet fedőréteggel nyomott) dobozt. Ez a típus egyébként már árban is egy jóval magasabb kategóriát képvisel.
A RAL színskála szerinti alapszíneket viszont biztosítjuk, melyekből maximum kettő választható. Akár a doboz minden oldalára kerülhet nyomtatás.
NYOMTATOTT CSOMAGOLÓ DOBOZ = KOMOLY VERSENYELŐNY
Minden webáruház azt szeretné, ha vásárlói elégedettek lennének, és márkája bevésődne az emberek agyába. Miért jó ez? Mert ha megvan ez a két dolog, újra és újra TÉGED fognak felkeresni, hogy beszerezzék a kívánt árucikket.
Ha már van egy jól bejáratott logód, szlogened és színvilágod, érdemes lehet egy picit többet fordítanod a csomagoló doboz kinézetére, és megjeleníteni ezeket az elemeket. Így akár komoly versenyelőnyre is szert tehetsz azokkal a kereskedőkkel szemben, akik csak egy sima, barna kartondobozban küldik el termékeiket.
Csomagolás női táskákat értékesítő online áruház számára:

Akár elérhetőségeinket is feltüntethetjük:
Egy színnel nyomott csomagoló doboz e-mail címmel és telefonszámmal

Kartondoboz gyártás webshopok számára: két színnel nyomtatott hullámkarton doboz

Nemzetközi terjeszkedés: az Óperencián innen és túl…
A nemzetközi terjeszkedés egyre erőteljesebb trendje kiváló lehetőséget kínál a hazai internetes áruházak számára. Egyre több magyar webshop szállít külföldre is, így a helyes csomagolás kérdése sohasem volt annyira aktuális, mint napjainkban. A hosszabb út miatt nagyobb a sérülés esélye, emiatt olyan speciális tényezőkre is oda kell figyelned, mint a tartós hőingadozás vagy akár a magas páratartalom.
Ha webáruház tulajdonosként megfogadod a fenti tanácsokat, máris megtetted az első lépést a jobb vásárlói élmény kialakításához, mely hosszú távon több elégedett, visszatérő vevőt fog eredményezni.